Πως να φας παγωτό ακόμα κι όταν είσαι σε δίαιτα!

/, news, Διατροφή, Νέα, νεα/Πως να φας παγωτό ακόμα κι όταν είσαι σε δίαιτα!

Πως να φας παγωτό ακόμα κι όταν είσαι σε δίαιτα!

Μαζί με το καλοκαίρι επιστρέφει κι η αγαπημένη μας συνήθεια να τρώμε παγωτά! Πολλά παγωτά! Πως όμως μπορούμε να συνδυάσουμε την αγαπημένη μας καλοκαιρινή συνήθεια δίχως να πάρουμε κιλά, ή εάν βρισκόμαστε σε διαδικασία δίαιτας; Η διαιτολογός-διατροφολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη μας προτείνει τις λύσεις!

 

 

www.allstarbasket.gr

 

 

 

Από την Κλεοπάτρα Κετσελίδη  

 

 

 

Είναι καλοκαίρι, αλλά εσύ κάνεις δίαιτα ή απλά προσέχεις να μην πάρεις κιλά.

Παντού γύρω σου τρώνε παγωτά, οι φίλοι σου σου προτείνουν να βγείτε για παγωτό αλλά εσύ αρνείσαι φοβούμενος/η τις παραπάνω θερμίδες.

Λάθος.

Μπορείς να απολαμβάνεις το αγαπημένο όλων, παγωτό, άφοβα!

Αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές.

Σπιτικό παγωτό

Ιδανική επιλογή θα ήταν να ετοιμάσεις, ή να σου ετοιμάσει ένας δικός σου άνθρωπος, μαμά/μπαμπάς/γιαγιά, το δικό σου παγωτό με αγνά υλικά, φρούτα, φρέσκο γάλα και μέλι, χωρίς προσθήκη χρωστικών συντηρητικών και ζάχαρης.

Stevia

Όλο ένα και περισσότερες εταιρίες παγωτών, τυποποιημένων ή φρέσκων εντάσσουν στον κατάλογό τους παγωτά χωρίς προσθήκη ζάχαρης με φυσικό γλυκαντικό από το φυτό stevia. Δεν έχεις παρά να επιλέξεις αυτές τις γεύσεις και να τις απολαύσεις χωρίς ενοχές.

Frozen yogurt

Εδώ και περίπου 5 χρόνια έχει κερδίσει την καρδιά των καταναλωτών τόσο για τις ατελείωτες επιλογές γεύσεων αλλά και των χαμηλών του θερμίδων.

Το παγωμένο γιαούρτι αποτελεί την πιο υγιεινή επιλογή παγωμένου γλυκίσματος καθώς έχει ελάχιστη προσθήκη ζάχαρης, ειδικά αν επιλέξεις την φυσική γεύση.

Ο κίνδυνος ωστόσο αυτού του, κατά τα άλλα, αθώου επιδορπίου είναι τα λεγόμενα toppings. Προτίμησε να προσθέσεις μέλι ή μαύρη σοκολάτα αντί για καραμέλα και πραλίνα και φρέσκα φρούτα εποχής με ελάχιστο τριμμένο μπισκότο τύπου digestive αντί για τα επιβαρυμένα με θερμίδες cookies και κουφέτα σοκολάτας.

Παγωτό σορμπέ

Το παγωτό σορμπέ θα το βρείτε κυρίως σε γεύσεις φρούτων και σοκολάτας. Δεν έχει προσθήκη γάλακτος, αυγών και 0% λιπαρά. Παρασκευάζεται μόνο από φρούτα και ζάχαρη, γι’ αυτό και έχει περίπου 80 θερμίδες η μπάλα σε αντίθεση με το παγωτό που έχει 100-150 ανάλογα με τα συστατικά και τις προσθήκες του. Είναι κατάλληλο για vegan και vegetarian, αλλά και για όσους επιθυμούν μια πιο υγιεινή επιλογή παγωτού.

Για συμβουλές, απορίες κι οτιδήποτε αφορά σε ζητήματα διατροφής μη διστάσετε να ρωτήσετε την ειδικό μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kleokets@gmail.com

By | Ιούλιος 22nd, 2018|news, news, Διατροφή, Νέα, νεα|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment